Maximaal 833 Ajaxsupporters welkom bij uitduel tegen Chelsea

Woensdag 11 september 2019 20:40 uur

Amsterdam

Bron Algemeen Dagblad

Ajax mag slechts 833 kaarten verkopen voor de uitwedstrijd tegen Chelsea voor de groepsfase van de Champions League. Dat is woensdag door de lokale autoriteiten uit Londen besloten en aan Ajax meegedeeld.

Lees het volledige artikel op Algemeen Dagblad

Bekijk al het lokale nieuws van Amsterdam

Maximaal 833 Ajaxsupporters welkom bij uitduel tegen Chelsea

Meer meldingen in deze omgeving

Besteld ambulance vervoer naar H. Cleyndertweg in Amsterdam
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 21:35
H. Cleyndertweg , Amsterdam

Op 17 september 2019 om 21:35 is er besteld ambulance vervoer uitgereden naar H. Cleyndertweg 1025 te Amsterdam.

Ambulance naar Admiraal De Ruijterweg in Amsterdam
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 21:33
Admiraal De Ruijterweg , Amsterdam

Op 17 september 2019 om 21:33 is de ambulancedienst uitgereden naar Admiraal De Ruijterweg 1055 te Amsterdam.

Melding politie Amsterdam
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 21:28
Amsterdam

Lees "Honderden Franse supporters vast na opstootjes in Amsterdam" op Nieuwsblik -.

Ze moeten de wedstrijd missen.
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 21:25
Amsterdam

De politie heeft in de aanloop naar het Champions League-duel Ajax-Lille 303 Franse voetbalsupporters aangehouden. Ze waren betrokken bij relletjes rondom het metrostation Strandvliet, vlak bij de Johan Cruijff Arena.

Ambulance naar Voordek in Amsterdam
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 21:12
Voordek , Amsterdam

Op 17 september 2019 om 21:12 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Voordek 1034 te Amsterdam.

Ambulance naar Motorwal in Amsterdam
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 21:06
Motorwal , Amsterdam

Op 17 september 2019 om 21:06 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Motorwal 1021 te Amsterdam.

Melding politie Dam Amsterdam
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 21:04
Dam , Amsterdam

#Politie @Politie #Collaborateur met #Islam??? #Nederlandse???? #livestream.

Ambulance naar Roerstraat in Amsterdam
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 20:48
Roerstraat , Amsterdam

Op 17 september 2019 om 20:47 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Roerstraat te Amsterdam.

Ambulance naar Krasseurstraat in Amsterdam
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 20:41
Krasseurstraat , Amsterdam

Op 17 september 2019 om 20:41 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Krasseurstraat 1033 te Amsterdam.

Ambulance naar Troelstralaan in Amsterdam
112 melding
Dinsdag 17 september 2019 om 20:40
Troelstralaan , Amsterdam

Op 17 september 2019 om 20:39 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Troelstralaan 1067 te Amsterdam.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Amsterdam

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl