Hoeve Caestert bij Maastricht wordt verder opgeknapt - De Limburger

Donderdag 26 maart 2020 19:00 uur

Maastricht

Bron De Limburger

De historische Hoeve Caestert bij Maastricht, op de grens van Kanne (Riemst) en Klein-Ternaaien (Visé), wordt verder opgeknapt.

Lees het volledige artikel op De Limburger

Bekijk al het lokale nieuws van Maastricht

Hoeve Caestert bij Maastricht wordt verder opgeknapt - De Limburger

Meer meldingen in deze omgeving

Melding hulpdiensten Maastricht
112 melding
Donderdag 2 april 2020 om 15:10
Maastricht

Eerbetoon van hulpdiensten #COVID?19 @MaastrichtUMC #Maastricht Chapeau ????.

Brandweer met gepaste spoed naar Burgemeester Cortenstraat in Maastricht
112 melding
Donderdag 2 april 2020 om 10:01
Burgemeester Cortenstraat , Maastricht

Op 2 april 2020 om 10:00 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Burgemeester Cortenstraat te Maastricht.

Brandweer met grote spoed naar Ponjaardruwe in Maastricht vanwege brand
112 melding
Donderdag 2 april 2020 om 05:19
Ponjaardruwe , Maastricht

Op 2 april 2020 om 05:18 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Ponjaardruwe te Maastricht.

Brandweer met grote spoed naar Ponjaardruwe in Maastricht vanwege brand
112 melding
Woensdag 1 april 2020 om 21:36
Ponjaardruwe , Maastricht

Op 1 april 2020 om 21:35 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Ponjaardruwe te Maastricht.

Ambulance met grote spoed naar Emmausstraat in Maastricht
112 melding
Woensdag 1 april 2020 om 11:57
Emmausstraat , Maastricht

Op 1 april 2020 om 11:57 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Emmausstraat te Maastricht.

Brandweer met gepaste spoed naar Sint Annalaan in Maastricht vanwege brand
112 melding
Woensdag 1 april 2020 om 09:28
Sint Annalaan , Maastricht

Op 1 april 2020 om 09:28 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Sint Annalaan te Maastricht.

Melding 112 Pottenberg
112 melding
Dinsdag 31 maart 2020 om 20:20
Pottenberg

Mstr.omg. Pottenberg.gezocht.

Het is World Backup Day, bij uitstek de dag om online én offline #backups te maken.
112 melding
Dinsdag 31 maart 2020 om 11:29
Maastricht

Waarom dat belangrijk is, bleek uit de ransomwareaanval op Maastricht University. De online backups werden ook versleuteld, waardoor losgeld betalen de enige oplossing was..

Melding aanrijding Maastricht
112 melding
Maandag 30 maart 2020 om 22:41
Maastricht

Tussen Sittard en Maastricht rijden er geen treinen door een aanrijding.

Melding aanrijding Maastricht
112 melding
Maandag 30 maart 2020 om 22:33
Maastricht

Sittard-Maastricht ?? Een aanrijding. Tussen Sittard en Maastricht is er een verstoring in de treindienst door een aanrijding.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Maastricht

Instellen