Woensdag 24 juni 2026 14:12 uur
Den Haag
Ontvang updates voor 's-Gravenhage
DEN HAAG (ANP) - De rechtbank in Den Haag heeft woensdag de 39-jarige Paul V. veroordeeld tot 21 jaar cel voor het doden van zijn 30-jarige ex-partner Laura. De rechtbank acht bewezen dat de man haar op 29 januari 2024 heeft gewurgd met een hondenketting. V. heeft altijd ontkend en beweerd dat de vrouw zichzelf heeft omgebracht.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van 's-Gravenhage