Vrijdag 26 juni 2026 06:00 uur
Den Haag
Ontvang updates voor 's-Gravenhage
DEN HAAG (ANP) - Netbeheerders en energieleveranciers gaan samenwerken om ook huishoudens te sturen om minder stroom te gebruiken tijdens piekuren. Bij bedrijven gebeurde dit al. Daarmee hopen de energieleveranciers het overvolle stroomnet in Nederland te ontlasten.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van 's-Gravenhage