Vrijdag 26 juni 2026 16:11 uur
Den Haag
Ontvang updates voor 's-Gravenhage
DEN HAAG (ANP) - Uiterlijk eind volgend jaar moet het weer mogelijk zijn om bij projecten kleine hoeveelheden stikstof uit te stoten, aldus het kabinet. Nu ligt de grens vanaf wanneer een stikstofvergunning nodig is zo laag, dat in de praktijk altijd een vergunning nodig is voor uitstoot. Omdat daar geen ruimte voor is, kunnen ook projecten of evenementen met lage uitstoot nu niet doorgaan.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van 's-Gravenhage