Ophef over toeristenbelasting in Vijfheerenlanden: ‘Die 1,75 euro per nacht moet écht van de baan’

Zaterdag 9 november 2019 11:47 uur

Utrecht

Bron Algemeen Dagblad

De politiek komt massaal in opstand tegen de toeristenbelasting in Vijfheerenlanden.?Volgens de partijen is 1,75 euro per persoon per nacht een veel te hoog bedrag voor de campings in de gemeente. Die maakten eerder al bezwaar.

Lees het volledige artikel op Algemeen Dagblad

Bekijk al het lokale nieuws van Utrecht

Ophef over toeristenbelasting in Vijfheerenlanden: ‘Die 1,75 euro per nacht moet écht van de baan’

Meer meldingen in deze omgeving

Politie naar Laan van Nieuw-Guinea in Utrecht vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Donderdag 21 november 2019 om 23:26
Laan van Nieuw-Guinea , Utrecht

Op 21 november 2019 om 23:25 is de politie uitgereden naar Laan van Nieuw-Guinea te Utrecht.

Melding politie Utrecht
112 melding
Donderdag 21 november 2019 om 20:35
Utrecht

Piet de poes van mijn dochter is al tien dagen zoek. De Politie stuurde deze foto van een hongerige zwarte poes( met een paar witte borstharen) nabij het vorige stadhuis van Utrecht.

Melding ongeval Utrecht
112 melding
Donderdag 21 november 2019 om 20:16
Utrecht

| Mosterd na de maaltijd op de #A27.

Ayoub gebruikte zoveel lachgas dat hij verlamd raakte - #rtvutrecht  ?@pvdautrecht? heeft recentelijk totaal verbod gevraagd op verkoop en gebruik van lachgas in #Utrecht.
112 melding
Donderdag 21 november 2019 om 20:15
Utrecht

Helaas niet door #raad030 gesteund #@politie ??@GGZTotaal? .

Dalende misdaadcijfers 6726. .
112 melding
Donderdag 21 november 2019 om 20:02
Utrecht

Een 36-jarige vrouw is gistermiddag rond 17.30 uur overvallen voor de ingang van haar appartement aan de Nieuwegracht in Utrecht. De overvaller wist niets buit te maken en ging er op een scooter vandoor.

Politie naar Hooft Graaflandstraat in Utrecht vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Donderdag 21 november 2019 om 19:44
Hooft Graaflandstraat , Utrecht

Op 21 november 2019 om 19:44 is de politie uitgereden naar Hooft Graaflandstraat te Utrecht.

Brandweer met gepaste spoed naar Stadionlaan in Utrecht vanwege een liftopsluiting
112 melding
Donderdag 21 november 2019 om 19:36
Stadionlaan , Utrecht

Op 21 november 2019 om 19:36 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Stadionlaan te Utrecht.

Gewelddadige poging beroving in Utrecht...
112 melding
Donderdag 21 november 2019 om 19:29
Utrecht

UTRECHT - In de late middag van woensdag 20 november werd een 36-jarige vrouw uit Utrecht overvallen door een man. De man dreigde met een vuurwapen. De verdachte ging er zonder buit op een scooter vandoor. De politie is op zoek naar getuigen.

Net op het moment dat Utrechtse (36) haar huis binnen wil, slaat gewapende overvaller toe.
112 melding
Donderdag 21 november 2019 om 19:14
Utrecht

Een 36-jarige vrouw is gistermiddag rond 17.30 uur overvallen voor de ingang van haar appartement aan de Nieuwegracht in Utrecht.

Lichtgetintiër in Utrecht richt vuurwapen op 36-jarige vrouw en probeert haar tas te stelen.
112 melding
Donderdag 21 november 2019 om 16:01
Utrecht

Als het de man niet lukt om de tas los te rukken, rent hij naar buiten en vlucht op zijn scooter (wat anders?) in de richting van de Dom.???? .

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Utrecht

Instellen