Ook in hoger beroep celstraf geëist tegen lid Satudarah uit Oosterhout, nieuw chapter zou zich wille

Woensdag 12 juni 2019 18:02 uur

Zwolle

Bron BN De Stem

ZWOLLE - Het hof in Zwolle heeft dinsdag opnieuw gevangenisstraffen van achttien maanden en vier jaar tegen twee leden van Satudarah geëist. De verdachten, een 33-jarige man uit Oosterhout en 49-jarige man uit Maastricht, worden verdacht van wapenuitvoer, verboden wapenbezit en het hebben van hennepkwekerijen.

Lees het volledige artikel op BN De Stem

Bekijk al het lokale nieuws van Zwolle

Ook in hoger beroep celstraf geëist tegen lid Satudarah uit Oosterhout, nieuw chapter zou zich wille

Meer meldingen in deze omgeving

Om te lachen op de maandagochtend: de gekkies hebben het oude adres van het AD op de flyer gezet.
112 melding
Maandag 6 juli 2020 om 11:13
Zwolle

Daar zit voortaan, jawel, een groot kantoor van de nationale politie ?????? .

#ZZP #ICT Opdracht: Business Controller HRM, Rotterdam: Voor de Nationale Politie zijn wij op zoek naar een....
112 melding
Maandag 6 juli 2020 om 10:10
Zwolle

Voor de dienst HRM zijn wij met spoed op zoek naar een ervaren businesscontroller. Als business controller help je de sectorhoofden van de Dienst HRM met het behalen van hun doelstellingen. Door te toetsen én aan de voorkant te adviseren.

Politie naar Diezerpoortenplas in Zwolle vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Zondag 5 juli 2020 om 22:26
Diezerpoortenplas , Zwolle

Op 5 juli 2020 om 22:26 is de politie uitgereden naar Diezerpoortenplas te Zwolle.

Politie naar Diezerpoortenplas in Zwolle vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Zondag 5 juli 2020 om 22:26
Diezerpoortenplas , Zwolle

Op 5 juli 2020 om 22:26 is de politie uitgereden naar Diezerpoortenplas te Zwolle.

Brandweer met gepaste spoed naar Fioringras in Zwolle
112 melding
Zondag 5 juli 2020 om 13:59
Fioringras , Zwolle

Op 5 juli 2020 om 13:58 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Fioringras te Zwolle.

#Boerenprotesten willen snelweg A1 op bij Bathmen, politie staat paraat.
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 23:57
Zwolle

Een groep boeren heeft vanavond geprobeerd de snelweg A1 bij Bathmen op te komen. De politie had echter signalen opgevangen van de plannen en stond klaar bij de oprit om dit te voorkomen.

Boeren met tractors verzamelen zich bij oprit A1 Bathmen, politie staat paraat.
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 23:29
Zwolle

Een groep boeren heeft zich verzameld op een carpoolplek langs de A1 bij Bathmen.

Brandweer met gepaste spoed naar IJsselcentraleweg in Zwolle
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 19:43
IJsselcentraleweg , Zwolle

Op 4 juli 2020 om 19:42 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar IJsselcentraleweg te Zwolle.

Brandweer met gepaste spoed naar Donker Curtiusware in Zwolle
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 19:16
Donker Curtiusware , Zwolle

Op 4 juli 2020 om 19:16 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Donker Curtiusware te Zwolle.

Gelukkig heeft de politie verder toch niks te doen en kunnen ze zich vol storten op de vraag hoe je koeien moet voeren... ????.
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 18:08
Zwolle

Meer dan honderd boeren hebben zaterdag in Zwolle geprotesteerd tegen de voermaatregel van landbouwminister Carola Schouten.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Zwolle

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl