Foto uit Maastricht van medio 1949

Foto uit Maastricht van medio 1949
Dateert van 30-04-1949
Maastricht

Afbeelding van de bijeenkomst ter gelegenheid van de opening van de tentoonstelling van de N.S. in een kerk te Maastricht, naar aanleiding van de electrificatie van de belangrijkste spoorlijnen in Limburg.

Deze foto is afkomstig uit de collectie van Het Utrechts archief en dateert van zaterdag 30 april 1949.Deze foto is gemaakt door Nederlandse Spoorwegen, fotograaf.

Trefwoorden:
Tentoonstellingen, 520 Maastricht

Meer meldingen in deze omgeving

112 melding
Zondag 21-6-2026 om 23:19
Burgemeester Nierstraszstraat, Maastricht

112 melding
Zondag 21-6-2026 om 19:37
Ponjaardruwe, Maastricht


112 melding
Zondag 21-6-2026 om 12:13
Sint Pieterstraat, Maastricht

112 melding
Zondag 21-6-2026 om 10:37
Bemelerweg, Maastricht

Binnenlands nieuws
Zondag 21-6-2026
Maastricht

Binnenlands nieuws
Zondag 21-6-2026
Maastricht


Meer nieuws in Maastricht

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement